12 Temmuz 2020 Pazar

Demir Sızısı


dal kırıldı, koptu can

bir orman yeşili yıkadı

kendimi bulup getirdim ki gökyüzüm dağlanmıştı defalarca


sonsuzumu şuraya koydum, öncemi şuraya

tasımı tarağımı, yolumu yatağımı

derdimin yanına uzandım kaldım


yine yağmur kuşları , yine sonbahar

hay dilimin köprüsü kırıl orta yerinden

sözü ateşe verdim 


kim dinler bundan sonra zamanın dilini

çözdüm, yeniden bağla ellerimi

ah üşümek ne iyi gelir orada, ölmek ne iyi

cam vurdu taşını başa

tuz buz zaman, kanım zehir

yutağımda bir demir sızlıyor yağmurda


takıldım ama düşmedim henüz

yorganımı çekip aldı gece

çıplaktı uyku, uykusuzluk diri
uyu,
öptüm alnındaki gülleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaç gökyüzü kaldı ardımızda

 yakıyorum kelimeleri bir bir ormanlar ısınmıyor içimde nasıl bir şey senin yoksulluğun beklemelerin nasıl, ya gitmelerin kiraz  çiçek lerin...