24 Temmuz 2020 Cuma

Desem ki

Üstümden sıcağın çekildi
Gözyaşları ne ağırmış meğer insanın
Yüzünün gölgesinden
Ters cevirip harfleri yeniden yazıyorum ismini
Sessizlik.

İçimin topraklarını sana versem
Can çekişen şehirler gibi öpsen beni.

Her yaz göğsüne kiralıkmış bildim
Oradaydı kendim, kalbim
Üşüyerek şarkıların can koparan hüznünden
Mayısların sıcak ağzından güneş içtim

Gözlerim buz tarlasına dikili
Biraz sessizlik…

Adımların uzaklaşıyor
Gidebildiğince
Hangi kentin canını yakmaya şimdi
Sana kendimi getirdim, zahmet etme

Yağmur yağar, kısalır yollar
İnsan gelir kendine çakılır bi gün
Bir metre uçamadan…

O ürkütücü vakitler şimdi
Yalnızlık sapa, dar, girmeye giremezsin
Bizim ki bir savaş yıkıntısı
Başkasının içine tertemiz devrilemezsin

Kendinden yanadır çektiğin en çok
Bir barış şarkısı patlar gider dudaklarında
Kuraklığın içinde çölü özlersin

Ağzımın kanayan yarası,
Dilime bastırılmış sessizlik
Bilirim dünya bunca dönerken
Bana dosdoğru yürüyemezsin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaç gökyüzü kaldı ardımızda

 yakıyorum kelimeleri bir bir ormanlar ısınmıyor içimde nasıl bir şey senin yoksulluğun beklemelerin nasıl, ya gitmelerin kiraz  çiçek lerin...