19 Temmuz 2020 Pazar

Bu yalnızlık tek kişinin işi değil


seni sevmek adlı bir ülkeden geliyorum sevgilim

orada cam kırıklarından kalp yapıyorlar ve suluyorlar rüzgar sesi ile

kuş dikiyorlar omuzlarına kadınların

ve adamların yalnız bakan gözlerine

bir şeyi unutmaya gidiyorum

dönüyorum sonra hatırlayıp her şeyi

bunca ıslık , ıssız bir yol için harcanmaz

bu yalnızlık tek kişinin işi değil

bir çiçeğe açıyorum yüzünü

sokak satıcılarının dilinden istiyorum bazen

beni hiç anlamasınlar için

yaslandığı duvarları taşır ya sonradan insan

bundan yavaşlar, bundan aksar

sözün emniyeti düşer dudaktan

gülümseyişini giyince yüzün

çok uzak dediğimiz şey

avucumuzda ışıldayan ayna

sırrı kalmaz içine tuttukça

bundan ötesini var sen anla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaç gökyüzü kaldı ardımızda

 yakıyorum kelimeleri bir bir ormanlar ısınmıyor içimde nasıl bir şey senin yoksulluğun beklemelerin nasıl, ya gitmelerin kiraz  çiçek lerin...